PASZTETOWY ZEN!

Aktualizacja: maj 29


Wiesz co jest najlepsze w tym pasztecie? Smak? Nie tylko. Robisz go 10 minut a później 50 minut patrzysz jak się piecze, ćwicząc w tym czasie uważność.

Przygotuj

1. Włoszczyzna gotowana al dente lub z rosołu wegańskiego

2. ½ szklanki pestek dyni zmielonych

3. 6 łyżek sosu sojowego

4. cukier lub (wolę) xylitol 3 łyżeczki

5. 4 łyżki oleju

6. śliwka suszona lub żurawinę

7. 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej

8. 2-3 łyzki koncentratu pomidorowego

6. przyprawy: kolendra , tymianek, pieprz, sól,

Zawsze zaczynaj od nagrzania piekarnika na 200 stopni. Ugotowaną al dente włoszczyznę lub warzywa z wegańskego rosołu odparuj i skarmelizuj chwilę w sosie sojowym i cukrze. Dodaj kaszę jaglaną, resztę składników i zmiksuj wszystko na gładko. Dorzuć śliwkę suszoną pokrojoną na małe kawałki lub żurawinę.

Wyłóż keksówkę papierem i wylej masę. Można delikatnie od góry polać olejem truflowym. Piec 50 minut. Po wyjęciu odstawić na całą noc do wystudzenia. Kroić dopiero rano. Smacznego!


Karina Zalewska